Játék a könyvtárban

A megyei könyvtár nagy társasjáték show-t hirdetett az országos könyvtári napok alkalmából. Ma délután 13-15 óráig játszottunk. Kevesen voltunk, de jó volt a hangulat, és gyorsan elrepült az idő. 🙂 Játék közben természetesen a játékra figyeltem, nem fényképezgettem, de a végén lefényképeztem az utolsó játékot, ahogy véget ért, és mindhárom játék dobozát, amivel játszottam.

Elég sok játék volt a nagy asztalon, de egy kisebb asztalra is jutott másik 3 játék.

Photo1798

Ennyi játék mellett mégis csak hárman voltunk: az egyik egy nálam fiatalabb könyvtáros hölgy, a másik egy talán még fiatalabb huszonéves fiatalember, és én. Az első játék kiválasztását rám bízták. Nem ismertem, de 5 perccel előtte olvastam a játékszabályt, és tetszett. Alaposan megnézegettem a játékokat, amíg nem csatlakozott a 2 játszótársam… 😀

Kac-kac-kukac… Érdekes játék. Izgalmasabb, mint gondoltam… 🙂

Photo1799

Utána egy Solo nevű kártyajátékot játszottunk.

Photo1801

A végén egy harmadik játékra is jutott idő. Ekkor már kettesben maradtunk a könyvtáros hölggyel, harmadik társunk a Solo után távozott, de pár perc múlva jött néhány gyerek, és ketten is beszálltak segíteni nekünk. Játszótársamhoz egy kislány, mellém egy kisfiú.

A harmadik játék: Farkasok és bárányok.

Photo1800

És ezzel a 16 fekete bárányból álló karámmal győzték le a fiúk a lányokat 🙂

Photo1797

Játék a könyvtárban

Játék a könyvtárban” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

