OKATÁPI

Nem okapi! 🙂 Nem állatkertben voltam szombaton, hanem az I. Országos Karácsonyi rsasjáték Piacon. A szervező egyesület (egyelőre tisztség nélküli) alapító tagjaként én is önkéntes segítő voltam a rendezvényen. Sőt, kiállító is, mert én is vittem 1 játékot. Bárki bármilyen társasjátékot vehetett, eladhatott. A rendezvényen ugyan nem fényképeztem, de azért ebben a bejegyzésben is lesz 3 kép. (Magán célra biztos fényképezhettem volna, de azt nem tudtam, mit szólna az elnökség, ha a fényképeimet egy ilyen blogban nyilvánosan közzétenném, ezért inkább nem…)

Amúgy sok érdekes játék volt, néhányat ki is próbáltam, és jól éreztem magam a rendezvényen és utána a szervezőknek rendezett zárt körű társasjátékos after partyn is. 🙂

A kiállítói karszalagom (már ithon fényképeztem a saját kezemen):

Photo2147

Elvileg karácsonyi piac volt, mégis húsvéti tojások mosolyognak rajta! 😀 A vásárlóknak ugyanilyen szalagjuk volt zöld tojásokkal.

1 játékot vittem, el is adtam már az elején:

Photo2138

1 játékot vettem az egyesület alelnökétől. Fiatalabb nálam, Olivér a neve, és úgy is néz ki. 😀 (Vettem volna az elnöktől is, évek óta vágyom a játékaira, de túl drágák nekem…)

Photo2149

Szerintem jól sikerült a piac, már kipróbáltam az új játékot is, és nagyon jó! 🙂

OKATÁPI

OKATÁPI” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

