Karácsonyi kívánságlista

xmastag

Ez már a 2. rész a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége X-mas Tag kihívásából. Mit is kérek karácsonyra?

  1. Munkahelyet. Most közfoglalkoztatott vagyok egy zöld szervezetben. Igaz, hogy nem a pénzért csinálom, voltam ott már önkéntes is, és akkor is élveztem, jó a társaság is, a munka is nekem való, de havi nettó 51846 Ft-ból nem lehet megélni. És amúgy is csak február 29-éig van szerződésem, utána is kellene valami…ergonom.hu_-680x365
  2. Szeretném, ha az 1998-ban elvált szüleim újra egy pár lennének, és újra igazi család lennénk.
  3. Szeretnék meggyógyulni a pázsitfű- és parlagfű-allergiámból.parlagfu
  4. Szeretném, ha az a 4 jó társaság, amelynek most tagja vagyok, mindig együtt maradna. A Csalán Egyesület (ahol évek óta lelkes tag vagyok, és sok év önkéntesség után most már a munkahelyem is), a kis környezetvédelmi bloggercsapatom, a Társasház, ahová szerda esténként járok, és az új, alakuló Családi Társasjáték Egyesület. Egyeseknek talán furcsa lehet, hogy 35 évesen még a társasjáték a hobbim, vannak olyan rokonaim is, főleg apai ágon, akik helytelenítenék, ha elmondanám nekik, de én így érzem jól magam! 🙂
  5. De ha mindez nem megvalósítható, legalább egy Crokinole táblát szeretnék…tolgy_tolgy_premium

Reklámok
Karácsonyi kívánságlista

Vélemény, hozzászólás?

