Akit könnyű megajándékoznom és akit nagyon nehéz

xmastag

Ez már a 8. rész az X-mas tag karácsonyi játékban. Téma: az ajándék. Ajándékot kapni mindig jó. Legtöbbször adni is, ha szívesen adom. De néha nehéz megajándékozni valakit. Mikor lehet nehéz az ajándékozás?

  • Ha nincs ötletem, nem ismerem annyira a másikat, hogy tudjam, mit szeretne kapni. Persze ez elég ritka eset, de pl. iskolás koromban a kihúzott osztálytársak megajándékozásánál előfordult… Volt olyan, hogy szinte semmit nem tudtam az osztálytárs iskolán kívüli életéről, ezért nem tudtam, minek örülne, de valahogy mindig eltaláltam! 😀
  • Ha tudom, mit szeretne a másik, de nincs rá pénzem, vagy nem lehet kapni. Ilyenkor nehéz egy B tervet találni, aminek még örülne az illető…
  • Ha nem érdemel ajándékot a másik, nem is adnék neki, de valamiért muszáj, pl. mert családtag.

Ebben a harmadik esetben így adom át az ajándékot:

Ajándék

Kinek szoktam így átadni? Néha a testvéremnek. De neki amúgy nem nehéz ajándékot választani, ő tehát mindkét kategóriában benne van néha. Könnyű neki ajándékot venni, de nehéz odaadni. A legkönnyebb talán édesanyámnak venni is, átadni is. És hogyan veszek én ajándékot?

Mindig 23-án, mert az ajándék lényege a meglepetés, akár van Jézuska, akár nincs, és így kisebb a lebukásveszély, ha nem kell sokáig tárolni. És mindig ötletek nélkül indulok vásárolni, szándékosan, mert ha valamit keresek, akkor biztos nincs (Murphy), de ha nincs előzetes ötletem, akkor mindenre nyitott vagyok, és mindenkinek megtalálom a legjobb ajándékot! 🙂

De az engem is érdekelne, hogy vajon engem kinek könnyű megajándékozni és kinek nehéz…

Reklámok
Akit könnyű megajándékoznom és akit nagyon nehéz

Akit könnyű megajándékoznom és akit nagyon nehéz” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

