Utazás avagy távol a családtól az ünnepek idején

xmastag

Távol a családtól az ünnepek idején? Na, ilyen még nem volt! Utazás már igen, de legfeljebb a nagyszülőkhöz, családilag, együtt. Tehát tulajdonképpen akkor is a családdal voltam, csak tágabb családdal…

Egyszer voltam csak ünnepek idején távol a családtól, de az sem karácsonykor volt, hanem 2010. szeptember 26-án, a 30. születésnapomon, amikor egy családi vita miatt menekültem el titokban az akkori legjobb barátomhoz egy másik városba. A barátság azóta egy harmadik személy (nem családtag) miatt megszakadt, a menekülésemet okozó családi konfliktust pedig hosszú lenne elmesélni, és azóta részben meg is oldódott, ezért itt és most csak annyit írok le, hogy jól éreztem magam ott, ahol voltam, és ma is ugyanígy tennék. 😀

Elköltözni azóta sem tudtam a családtól, pedig a diplomaosztóm óta (11 és fél éve) “csak” pénzkérdés a költözés, de nem volt még azóta sem olyan biztos munkahelyem és annyi fizetésem, hogy elköltözzek, pedig 35 évesen már illene… És 35 éve minden karácsonyt a családdal töltök, soha nem karácsonyoztam még nélkülük. De nem érzem ettől rosszul magam. És eljön majd az az idő is, amikor egyedül ünneplem a karácsonyt, boldogan. 🙂 Majd költözés után…

Utazás avagy távol a családtól az ünnepek idején

Vélemény, hozzászólás?

