Ajándék rémálmokból

xmastag

Nem tudom, mire gondolhatott Suz’n, amikor feladta ezt a témát a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége tagjainak, de megpróbálok írni valamit, ha már ez a karácsonyi játék 22. része… 😀

Ajándék rémálmokból? Hogy kell ezt érteni? Rémálmodtam-e már karácsonyi ajándékról? Kaptam-e már olyan ajándékot, amit nem szerettem volna? Vagy ajándékoztam-e már valakinek olyat, amitől megrémült? Egyelőre egyik sem volt még.

Ajándék rémálmokból

Nekem eleve az a rémálom, ha valakinek névnapra, születésnapra, karácsonyra ajándékot KELL venni! Miért? Mert soha nem tudom, mit vegyek! Mit? Hol? Mikor? Miből? Minek örülne a másik? Mikor érek rá? Mit lehet kapni? Ilyen gondolatokkal a fejemben megyek mindig ajándékot venni családom tagjainak… Ösztönösen jön belőlem ez a rémült tanácstalanság…

De rájöttem valamire! Van ennek előnye is! Így legalább nincs tervem. Mert ha van, akkor szinte biztos, hogy éppen azt nem lehet majd kapni… És akkor megint ebbe az állapotba kerülök, csak rosszabb, mert már kudarcélmény is társul hozzá!

Ezért nálam mostanában már tudatos stratégia, hogy ötletek nélkül megyek vásárolni. Így mindenre nyitott vagyok, és mindenkinek találok jó ajándékot! 🙂 Mindig az én ajándékaimnak örülnek legjobban! 😀 És így lesz a rémálomból ajándék!

Ajándék rémálmokból

Vélemény, hozzászólás?

