Kreatív Blog Díj

Az internet egyik rejtett zugában van egy elég nagy, de mégis összetartó közösség. Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége. Ebben a közösségben hirdette meg Gönczi Gabriella a blogján indult nyereményjátékot. Kreatív Blog Díj. Kellemes meglepetés volt, hogy én kaptam. :) A díjnak persze feltételei is vannak, ezeknek most eleget teszek.

A díjjal járó feltételek:
-Tedd ki a blogodra
-Mondd el mi inspirál abban, hogy blogot vezetsz
Főleg az önkifejezés, meg akartam mutatni magam a világnak. Meg akartam örökíteni az élményeimet. Be akartam mutatni, hogyan látom a világot. És persze mindezt meg akartam osztani másokkal is, hogy őket is boldoggá tegyem a pozitív élményeimmel…
-Melyik a kedvenc bejegyzésen a weboldaladon?
Talán a Színes esernyők, mert egyedi a téma és szépek az esernyők. Egy ismerős meg is jegyezte: “Mik nem ihletnek meg téged?” De amúgy nem tudok egyet kiemelni. Minden bejegyzésemet jólesik néha visszanézni.
-Add tovább egy embernek, aki szerinted megérdemli.
Ki érdemli meg? Szerintem Banga Szilvia és a Bangaléria.
A díjjal járó feltételek:
-Tedd ki a blogodra
-Mond el mi inspirál abba, hogy blogot vezetsz
-Melyik a kedvenc bejegyzésen a weboldaladon
-Add tovább egy embernek, aki szerinted megérdemli.
Gratulálok, Szilvi, nagyon tehetséges vagy! És köszönöm a díjamat Gönczi Gabriellának.
Reklámok
Kreatív Blog Díj

Kreatív Blog Díj” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

