Képeslap a bloggernek

Már írtam itt a karácsonyi bejegyzésekben is, és a Kreatív Blog Díj kapcsán is a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége nevű csapatról. Karácsonyra a blogbejegyzéseken túl egy másik játékot is kitalált a csapat. Képeslap a bloggernek. Az eredeti kiírás szerint kisorsolnak nekem valakit, akinek képeslapot küldök és írok róla a blogban. De karácsonykor a játék főszervezője beteg lett, nem sorsolta ki a párokat. Ezért elhalasztottuk a játékot, és január végén egy új kiírással pótoltuk. Január 31-éig lehetett jelentkezni, február 10-éig lapot küldeni. Az új játékban viszont már csak a képeslap van, a bejegyzés már fakultatív. Én mégis úgy döntöttem, 2 emberről írok egy kicsit ebben a bejegyzésben. Akinek írtam a lapot, és akitől kaptam. Én időben feladtam a lapot február 9-én kedden, 1 nappal a határidő előtt. Néhány nap alatt oda is ért a címzetthez, valamikor február közepén Budapestre. Az én lapom viszont még mindig nem érkezett meg. 😦 Kinek írtam és kitől nem kaptam? Elárulom a bejegyzésben.Akinek írtam: Nancykeh, egy sminkes bloggerina. Természetesen ő is volt már a nap bloggere, mint annak idején én is. Természetesen itt-ott beleolvasgattam a blogjába, szép és átlátható a blog, profi munka, szép a bloggerina is, akár sminkkel, akár anélkül, és egészen jó stílusban ír. Persze férfiként nincs sok közöm a sminkes témához, inkább az lenne furcsa, ha nagyon érdeklődnék, de szépek a képek (Nancykeh is szép rajtuk), olvasmányos a stílus, tetszik a blog szerkezete, és a szerző őszintesége. De leginkább a lelkesedését irigylem, amivel beleveti magát a kedvenc témájába.

Éppen ezért egy szép, diszkrét, virágos képeslapot kapott tőlem. A lapról nincs kép, mert álltak mögöttem a postán, nem volt rá idő és alkalom (később meg nem jutott eszembe fényképezni, mert ennyi évesen még mindig nem volt pénzem elköltözni a “kedves” családomtól, és titokban kellett tartani a lapot, mert nem tudták volna mire vélni, hogy egy számukra ismeretlen hölgynek írok), de írtam rá néhány sort, hogy sok sikert kívánok a sminkes bloghoz, és ezt így is gondoltam, mert szeretem, ha valaki ennyire lelkes és elszánt. De ha a lapról nincs is kép, legalább a címzettről ideteszek egyet a saját blogjából.

https://i1.wp.com/lh6.googleusercontent.com/-e5VfWXh27ZM/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAw4/abcKKDNULys/s80-c/photo.jpg

Akitől kaptam, arról még a mai napig nem tudok írni, pedig 2 hónapja lejárt a feladási határidő. És nem ért ide a képeslap. Ezért fényképet sem készíthettem még róla. Annyit tudok, hogy Szombathelyről küldené az illető a képeslapomat, de még azt sem tudom biztosan, hogy elveszett a postán vagy fel sem adta nekem… Még azt sem tudom, nő vagy férfi küldené nekem a lapot, de remélem, hogy előbb-utóbb megkapom.

Szombathely csak 111 km Veszprémtől, tehát még ha gyalog jönne onnan a postás, akkor is bőven ide kellett volna érnie 2 hónap alatt. (5 km/h sebességgel 22 óra 12 perc lenne az út. Ha napi 8 órát gyalogol csak a postás, akkor is ideér 3 napon belül, nem kell neki hozzá 2 hónap. De ha idős, nyugdíj előtt álló postás, aki csak 3 km/h sebességgel halad, akkor is elég hozzá napi 8 óra gyaloglással 5 nap.)

Összehasonlításul az éti csiga sebessége: 0,03 km/h = 30 m/h, a lajháré: a talajon 2 m/perc = 120 m/h, a fán viszont 2km/h is lehet, a képeslapomé: max. 2 km/nap, kb. 83 m/h. Tehát valahol az éti csiga és a lajhár sebessége között lehet… 🙂

 Összességében jó volt ez a játék, megismertem Nancykeh blogját, örült a képeslapomnak is, és szívesen megismertem volna annak a szombathelyi illetőnek a blogját is, aki elvileg nekem küldött képeslapot, de még nem kaptam meg. Persze ha megkapom majd egyszer, akkor örülni fogok a kellemes meglepetésnek, és jól megnézem majd a postabélyegzőn a feladási dátumot! 😀

Remélem, hogy legközelebb már szerencsésebb leszek, és én is kapok képeslapot. 🙂

Képeslap a bloggernek

Képeslap a bloggernek” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

