Május. Természet. Szép!

Egyes művészek (írók, költők, festők és zeneszerzők is) azt mondják, hogy a legszebb hónap a május. Én minden hónapnak meglátom a szépségeit, nem vagyok benne biztos, hogy kiemelnék egy legszebbet, de abban egyetértek a művészekkel, hogy a május tényleg nagyon szép. 🙂 Az itt látható képek több napon készültek, a pünkösdi hosszú hétvégétől máig. Mindegyik kép Veszprémben készült, főleg a mi lakótelepünkön, de vannak képek a Belvárosból, a Barátság-parkból és néhány más helyről is.

Pünkösd hétfőn fényképeztem ezt a kis közösséget. Hányféle növény fut fel a fa törzsére? Mégis jól érzik magukat együtt, békében élnek egymással. És még szépek is együtt. 🙂

De lefényképeztem a lakótelepi rózsakertet is, majdnem szemben ezzel a növénysereglettel.

És jártam kb. 50 méterrel mellette is, a református templom kertjében.

És hol jártam még? Azt inkább megmutatom. (Most először használom a galériában a “Véletlen sorrend” funkciót. Ezt még kétszer megteszem ebben a bejegyzésben.)

A hosszú hétvége után jöttek a hétköznapok, főleg reggel, úton a munkahelyem felé, vagy délután, onnan hazafelé kattintottam néhány képet. És szinte soha nem megyek kétszer ugyanazon az úton a munkahelyemre vagy haza… 🙂

Pünkösd hétfőre már kinyílt a pünkösdi rózsa, de szerdán találtam először olyat, amitől nem választott el kerítés, így le tudtam fényképezni. 🙂

Photo3494.jpg

Kínai császárfát is fényképeztem a lakótelepünkön és a belvárosban is. Szép lila a virága és nagyon a levelei.

De más színeket is fényképeztem, nem csak lilát. Szép az is, amikor egy fa vagy bokor 2 különböző színű változata van egymás mellett…

És ha már a belvárosban dolgozom, lefényképeztem ott is a rózsakertet, nem csak a lakótelepen. 🙂

És a színes rózsák után jöhet egy piros virágú (!) gesztenyefa…

Photo3513

Aztán a többi kis kattintgatásom, út közben… (Véletlen sorrend 2.)

Mai kattintgatásaimból is érdemes ezt-azt bemutatni…

Végre sikerült mozgó állatot is fényképeznem! 😀 Egy galamb, leszállás közben…

Photo3535

Maradjunk még mindig a G betűnél! Őszi éjjel izzik, de tavasszal is szép. Igen, a lakótelepen is él galagonya! (A Berkenye tanösvény része.)

Elmentem a lakótelep melletti Barátság-parkba is. Szeretek ott lenni, mindig megnyugtat. És ott is készítettem néhány fényképet.

A parkból hazafelé is voltak még élményeim.

Katicabogár.

Photo3626

Egy kis rovar a juharfa virágában.

Photo3640

Sövények, ha találkoznak…

Photo3654

A természet mindenhol utat tör. Elég egy kis repedés a járdán.

Photo3671

A kedvenc bokrom a szomszéd ház előtt (többféle bokor összenőve, jó búvóhely sünöknek, madaraknak)

Ki látja a madarat az ágon? 🙂

Photo3679

És ilyen kilátás várt, amikor hazaértem…

És amerre még jártam-keltem a mai napon… (Véletlen sorrend 3.)

Reklámok
Május. Természet. Szép!

Május. Természet. Szép!” bejegyzéshez ozzászólás

    1. MA szerint:

      Jó kérdés, ezen még nem gondolkodtam (mert egy ideig még nem tudok elköltözni a 8. emeletről), de az biztos, hogy nagy lenne a kert, lennének benne fák, bokrok is, és mindig virágozna valami.

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

