Új társasjáték

Ma szereztem magamnak egy új társasjátékot. Agent Undercover. Szilveszterkor játszottam ilyet először, aztán áprilisban is, egy nagy társasjátékos rendezvényen. (A szilveszteri társasjátékot itt említettem, az áprilisi társasjátékról pedig itt írtam valamennyit.) Most pedig volt alkalmam kedvezményesen megvenni. 3-án pénteken rendeltem, ma jött meg. Ilyenekért érdemes belépni a Családi Társasjáték Egyesületbe. Meg a rendezvényeik miatt. Idén már volt is egy nagy rendezvényük, és még lesz is. 🙂 És a kettő között még egy harmadik is lesz, csak tagoknak. (Itt csak a nyilvánosakat linkelem.) Ezt a játékot itthon is kipróbáljuk, elviszem az egyesületi rendezvényekre is, ha lehet (de lehet, hogy az egyesületnek is megvan, ezt nem tudom, elég sok játék van mindig a rendezvényeken, még felével sem játszottam…), és kipróbálom a másik társasjátékos csapatban is. A szerdai Társasházban. Már csak 4-en vagyunk, de még mindig jó csapat. 🙂

Photo4313

Új társasjáték

Új társasjáték” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

