Új szerzemény

Nem mindennap veszek úgy társasjátékot, hogy még nekem fizetnek érte! 😀 De ma ezt így szereztem. 😀

photo5018

Játékszabály: https://tarsasjatekrendeles.hu/shop_ordered/7237/pic/Vegyes/Montego_Bay_jatekszabaly.pdf

És hogy lehet, hogy még pénzt is kaptam, amikor megvettem? Kiléptem egy társasjáték egyesületből, ezért visszakaptam a tagdíjamat, és az eddigi önkéntes munkámért kaptam ezt a játékot.

Reklámok
Új szerzemény

Új szerzemény” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

