Fák a lakótelepen

Ma, halottak napján én inkább az életet fényképeztem. Fákat a lakótelepen. Minden cél nélkül mentem összevissza, néha tettem egy kis kitérőt egy szebb fáért, majd visszamentem, amerről jöttem, egyszer jobbra, egyszer balra fordultam, ahol éppen valami szépet láttam, azt lefényképeztem. Mivel az útvonalam is elég véletlenszerű volt, és a fák kiválasztásában sem volt semmi terv vagy tudatosság, a képek sorrendje is véletlenszerűen jelenik meg. (Szeretem ezt a funkciót, de nem mindig érdemes használni.)

Fák a lakótelepen

Vélemény, hozzászólás?

