Új szerzemények

Megint van 2 új szerzeményem, szombaton vettem a 2. Országos Karácsonyi Társasjáték Piacon (az elsőről itt írtam tavaly), és szerdán már a kedvenc társasjátékos csapatomban, a Társasházban is kipróbáltuk mindkettőt. (Meg természetesen itthon a családdal is.)

Az egyik egy Master Crok nevű játék, a krokodilok 3 tulajdonság szerint versenyeznek (erő, intelligencia, reflex), hasonlóan, mint régen az autós kártyában az autók (végsebesség és másik 2 tulajdonság szerint), de ezeknek a krokodiloknak különleges képességeik is vannak, amik befolyásolhatják ezt a versenyt. Először a képességeket használjuk, utána hasonlítjuk össze a tulajdonságokat.

photo5987

A másik egy Sárkánytojás nevű játék Arkham változata, felváltva mozgunk sorokban és oszlopokban, és így kell összegyűjteni minél nagyobb értékű lapokat.

photo5986

Kicsi játékokat szerettem volna vásárolni, mert a piac után még mentem környezetmérnöki szaktalálkozóra is, és fontos volt, hogy beférjen a játék a zsebembe, ne legyen útban a találkozón. Kettő ilyen játékot is találtam a kettő együtt is befért a zsebembe, és csak 800 Ft volt darabja.  Szerintem mindegyik megérte az árát. 🙂

Reklámok
Új szerzemények

Új szerzemények” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. MA szerint:

    Rájöttem, mi ez az egész a társasjáték egyesületben! És most zártam le magamban végleg a témát, ezzel a hozzászólással. (Már kb. 2-3 napja érik bennem ez a gondolat, de csak most lettem annyira biztos benne, hogy közzétegyem.) Túlzottan hierarchikus rendezvényszervezés (4 szint), kipróbálás nélkül elutasított javaslatok, egy koordinátor alá rendelt játékmesterek (amikor éppen nekik kellene a legnagyobb önállóságot és felelősséget adni, mert ők a legfontosabbak a szervező csapatból, miattuk jönnek el a játékosok, nélkülük a többi szervezőre sem lenne szükség), kötelező regisztráció minden vendégnek… Amiket eddig kifogásoltam, azok mind ugyanannak a jelei… Ez egy bizalmatlanság alapú rendszer, túlzott ellenőrzéssel, én pedig a bizalom alapú közösségekben hiszek. A Társasházban még megvan köztünk ez a bizalom (most is érdeklődtem a többiektől, hogy melyik játékomat szeretik és melyiket nem, és hallgatni is fogok rájuk), azt hiszem, az a nekem való társaság. 🙂 De azért az egyesületi rendezvényekre is elmegyek… Játszani jó velük, de tagnak belépni nem érdemes. És ezzel lezártam magamban mindent, ami a kilépésemhez vezetett, mert most már értem, mi miért történt.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

