Szilveszteri műsor

Most nem volt semmilyen szilveszteri programom. Ahol tavaly voltam, oda nem hívtak. Mehettem volna a városi szilveszterre, az ingyenes, de -2 fokban nem megy az ember szabadtéri rendezvényre… Ezért itthon néztem a szilveszteri műsort, 3-4 csatorna között kapcsolgatva, és egy retró műsorban találtam egy egész jó kis vicces dalt. Nem biztos, hogy illik ilyeneken szórakoznom, mert biztos, hogy régebbi a dal, mint én, és az előadó sem él már, de érdemes meghallgatni. (A videó alatt szöveg is van a YouTube-on, ha valaki nem tudná követni.)

Reklámok
Szilveszteri műsor

Vélemény, hozzászólás?

