Az én kedvenc bloggerem – 2016. december

2016 egy intenzív és vegyes év volt, sok jó és sok rossz élménnyel. De 2017 eddig elég jól indul. Pozitív élmény pl. hogy idén is részt vehetek “Az én kedvenc bloggerem” játékban. 🙂

Decemberben már leírtam néhány kedvencemet. Akkor kaptam kritikát, hogy 1-2 ember kimaradt… Most, januárban a decemberi élményeim közül sorolok fel összesen 1-et. Azért nem többet, mert az már lista lenne, és biztos nem teljes, lemaradna róla ez + az… De ha eleve csak egy kedvencet választok, akkor ezt megelőzhetem. 🙂 (Igyekszem minden hónapban más bloggert választani, legalábbis nem ugyanazt, akit az előző hónapban…)

December fénypontja mindig a karácsony. Mi más is lehetne a kedvencem ebből a hónapból, mint egy karácsonyi bejegyzés? Azért is lett éppen ez a bejegyzés a kedvencem, mert egy nagy meglepetésről szól, amire nagyon vágyott, aki kapta, de mégsem számított rá. Ettől lett igazán pozitív hangulatú és nagyon könnyen átélhető a bejegyzés.

Ezt a bejegyzést Kristóf Eszter írta a Napi Kincsek Tárháza blogban december végén. Címe: Karácsonyi csoda a javából. De érdemes mást is elolvasni ebben a blogban, mert nagyon pozitív bejegyzések vannak benne, és segít meglátni mindenkinek az élet apró örömeit. 🙂

Az e havi házigazda Bandita.

Előző kedvenceim:

2016. november



Az én kedvenc bloggerem – 2016. december

Az én kedvenc bloggerem – 2016. december” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Kedves Andris!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy engem választottál, és örülök, hogy így gondolod. Valóban csodálatos élmény volt átélni a bejegyzésben lévő csodát, de az is nagy öröm és elismerés, hogy (ezek szerint) sikerült úgy megírnom, hogy másnak is kellemes érzés maradt utána a szívében, és visszaemlékszik még januárban is rá. Ilyen dolgokért “éri meg” blogolni 🙂
    Köszönöm!

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

