Felmásztam a sziklára

Ígérem, hogy nem lesz mindennap bejegyzés, már nekem is kicsit sok, de megint találtam egy pozitív élményt magamnak! 😀 Szerdai kirándulásomról írt csütörtöki bejegyzésemben (A Séd völgyében jártam) említettem egy kisebb sziklát a Szerelem-sziget és a Margit-romok között, amit a Séd választ el a Benedek-hegy végétől.

Emlékeztetőül a múltkori kép róla:

Photo7148

Akkor ezt írtam:

És egy kanyar a Séden a Szerelem-sziget és a Margit-romok között… A hídnál a kis sziklára (nem a Benedek-hegyre, amit befutott a növényzet, hanem a másikra) majdnem felmásztam… Talán egyszer fel is mászom rá, ha biztos nem lát senki! 😀 Megnézném a tetejéről a kilátást! 😀

Ma megtettem! Felmásztam rá! Felmentem a tetejére és körülnéztem. Íme a képek! A szikla (1-2. kép), a felfelé vezető út (3. kép) és a kilátás (többi kép).

Nem valami nagy kilátás, de azért láttam szép dolgokat… 🙂 És megkönnyebbülve, kb. egy percig tartó nagy sikerélménnyel jöttem le a tetejéről! 😀

Reklámok
Felmásztam a sziklára

Vélemény, hozzászólás?

