Állásbörzén jártam

Ez még szerda délelőtti élmény, de csak most érek rá itt közzétenni. Szerdán állásbörze volt az Arénában.

Az Aréna kívülről (kint is voltak bemutatók…)

Sokan akartak bemenni…

Photo7466

Én is bementem, körülnéztem. Ilyen volt belülről (csak 1 kép, mert nem tudom, szabad-e ilyen helyeken fényképezni, ezért is homályos kicsit a kép, mert a lehető leghamarabb végezni akartam vele, talán bemozdult kicsit a nagy kapkodásban, de még ez a legjobb a 3 “lesifotó” közül).

Photo7469

Én is bementem, körbejártam a standokat. Mindenhol a végzettségemet kérdezték, és amikor megmondtam (környezetmérnök), akkor elkezdtek sajnálkozni, hogy “ilyen nincs most nálunk, nem is nagyon szokott lenni”, de volt egy-két állásközvetítő cég, ahol bármikor, bármilyen állás lehet, egy-két cég, ahol azt mondták, hogy talán majd lesz ilyesmi, sőt egy olyan cég is, ahol azt mondták, hogy van ilyen csoportjuk, de  nem tudták megmondani, hogy ott van-e állás, mert abból a csoportból nem volt kint senki. Az állásközvetítő cégeknek, a “majd talán lesz” helyeknek, és a “van ilyen csoportunk” cégnek leadtam az önéletrajzomat, majd talán lesz belőle valami, mindenhol 2 héten belül ígértek választ. És ennyi reklámanyagot szereztem…

Photo7470

Ennyi volt a szerdai állásbörze az Arénában. Remélem, több sikerrel járok majd 2 hét múlva, április 12-én szerdán az egyetemen. Ha nem, akkor jön a B terv!

Reklámok
Állásbörzén jártam

Állásbörzén jártam” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

