Az én kedvenc bloggerem – 2017. április

Véget ért április, ezért összefoglalom a havi kedvenceimet. A játék e havi házigazdája Széles L. Gábor, aki a Divatikon című blogot írja. A kép alatt kiderül, kik az én áprilisi kedvenceim.

Ebben a hónapban is több cikket tudnék említeni. Időrendben az első egy cikk a csakazolvassa blogból. Mert ő az én anyukám. Aki naivan az anyák dicséretére számít, most csalódni fog, ez a 2-án íródott cikk a másik oldallal, kötődéssel és leválással foglalkozik, főleg a leválás fontosságával (ami leginkább az anyákon múlik, a gyermekeknél természetes módon megtörténik), őszinte, szókimondó stílusban. A téma fontossága és a stílus miatt került a kedvenceim közé. Sajnos sokan ugyanúgy félreértik, mint azt a buszos cikket, ami a januári kedvencem lett. Mindkettőt ugyanazért értették félre a blogger csoportban. Azért, mert az érzelmek nélküli, de mégis szókimondó őszinteséget sokan összekeverik a gonoszsággal, pedig nagyon nem ugyanaz. Én mindkét cikkben látom az értéket, leginkább azt, hogy nem sablonosak, és hozzá mernek nyúlni olyan témákhoz is, amihez más nem, olyan szemszögből, amiből más nem, és közben igyekeznek elvonatkoztatni az érzelmektől, és a téma lényegét látni. Ezért került ez a cikk a kedvenceim közé.

9-én, szintén vasárnap jelent meg egy más jellegű bejegyzés, saját képek saját verssel, a tavaszról. Ez azért lett az egyik kedvencem, mert minden saját benne, és mert a tavasz tényleg szép. Értékelem, ha valaki meg meri mutatni a saját alkotásait, a saját kis világát, és tényleg szép a vers is, a virágok is a képen, és a tavasz is. Ez a Leilike blog Gyönyörű tavasz című bejegyzése. A szerző, Simon Leila már februárban is volt a kedvencem, akkor a keresztfiának szóló verse miatt.

14-én pénteken (nagypénteken, de mégsem húsvéti témában) újabb gyöngyszemet találtam. 🙂 Az “Állítsuk meg Brüsszelt!” kampányhoz nem akarok hozzászólni. Nem tudom, hogy igazak-e a kormány állításai Brüsszelről és az EU-ról (akár az is lehet, hogy mind igaz, de lehetnek köztük tévedések, félreértések is), azt sem tudom, hogy az EU és a magyar kormány közötti állandó konfliktusokban mikor kinek van igaza (biztos van olyan is, hogy az EU-nak és olyan is, hogy a magyar kormánynak), és megmondom őszintén, nem is érdekel. Csak egyvalamit tudok. Dönteni kellene! 2 lehetőség van.

  • Vagy kell az EU pénze, de akkor tagok maradunk, és betartjuk a szabályokat is,
  • vagy nem akarjuk betartani a szabályokat, és kilépünk, de akkor a pénz se kelljen!

Én sem tudom, melyik lenne jobb, de ez, hogy kell a pénz, de nem tartjuk be a szabályokat, szerintem nem tisztességes és nem is logikus. Valahogy dönteni kellene. Vagy így, vagy úgy…

De ez a bejegyzés mégis az “Állítsuk meg Brüsszelt!” témáról szól. 100%-ban tudományos alapon, de mégis humoros. Szerintem éppen ettől a megközelítéstől vicces. Tek Tónika írta egy Geothing nevű oldal blog részében. A címe: Brüsszel megállítása lemeztektonikailag! Érdemes elolvasni! 😀

Ez után jött egy húsvéti bejegyzés, ami főleg azért értékes, mert ismerem a szerzőt és rám hivatkozik benne locsolóvers témában. Már múlt hónapban is ajánlottam az Azon gondolkoztam blogot, és Á. most is írt egy kitűnő bejegyzést. Húsvéti locsolóvers szárnypróbálgatás. De nem csak azért jó, mert rám hivatkozik benne, ennyire még én sem vagyok egoista, hanem a locsolóvers is tetszik, meg az eszmefuttatás a versírásról, és hogy mit miért írt vagy nem írt bele a locsolóversbe. Remélem, volt kinek elmondani ezt a verset. 🙂

És egy újabb vers. Április 20-án, húsvét utáni csütörtökön Fórizs Krisztián alkotta a SzívrohamGyárban. Egy befőttes üveg mosoly. Jó nagy üveg mosolyt érdemel ez a vers! 🙂

Ez után is találkoztam jobb és rosszabb blogbejegyzésekkel, de olyan nem volt a hónap végén, ami igazán megfogott volna.

A hónap legnagyobb kedvence végül: a lemeztektonikai cikk. Ezért is emeltem ki a szövegben pirossal. Tudományos, pontos, de mégis vicces, ironikus és tanulságos. A téma ugyan aktuális, politikai és megosztó, de a cikk abszolút politikamentes és tényszerű. azt hiszem, így kell hozzányúlni a kényes témákhoz. 🙂

Korábbi kedvenceim:



Az én kedvenc bloggerem – 2017. április

Az én kedvenc bloggerem – 2017. április” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

