Az én kedvenc bloggerem – 2017. június

Az én kedvenc bloggerem
Az én kedvenc bloggerem

Júniusban is sok érdekes blogbejegyzést láttam. Felsorolok közülük néhányat. A hónap házigazdája Nagy Dorka. Ezek a bejegyzések ugyan nem könyvekről szólnak, de remélem, hogy neki is tetszenek majd. Előző havi házigazdánk, Pálné Zavanyi Éva még időben, június 30-án pénteken válaszolt a neki címzett kérdésemre. Köszönöm. 🙂 Ez a cikk is a kedvenceim közé került. 🙂

  • Június 4. Á blogjában (Azon gondolkoztam) láttam egy érdekes bejegyzést egy még érdekesebb ügyről. Egy eléggé jogtalan kizárásról, amivel nem értettem egyet egy ilyen megbecsült ember esetében (akit személyesen ismerek, és csak pozitív élményeim voltak vele). Nem sértett semmilyen viselkedési szabályt, logikusan és kulturáltan érvelt, mégis őt zárták ki… Ezért én is kiléptem abból a nagy blogger csoportból.
  • Június 10. Születésnapi bejegyzés a Habfürdő blogban. Az egy nagyon pozitív blog, érdemes olvasni. 3 éves volt a blog, és remélem, hogy kitart még sokszor 3 évig.
  • Június 11. Egy nagyon szókimondó cikk a Sub Rosa blogban. Vivnek, a bejegyzés szerzőjének teljesen igaza van! Még mindig csak azt tudom rá mondani, amit ott is leírtam hozzászólásban: “Üzenem a konzervatívoknak, hogy ha annyira értéket akarnak őrizni, akkor egymás elfogadása is egy megőrzendő érték!”

És a végére 2 napi kincs Esztertől:

  • Június 27. Egy lelkes és olvasmányos cikk a dinnyéről, ami nekem is a kedvenc gyümölcsöm. Írtam is hozzá egy szép hosszú hozzászólást! 😀 Többek között arról, hogyan választok én dinnyét. Hosszú lenne ideírni, de ott mindenki elolvashatja, legalább Eszternek is lesz néhány új olvasója. 🙂
  • Június 30. Ahogy a magyar népdal is mondja, “Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van. Soha sincs jó idő, mindig esik az eső!”. Mert a magyar ember nagyon szeret panaszkodni, nem csak az időjárásról. De Eszter megtalálta a nyár jó oldalát, és 5 tippet is adott, hogyan élvezzük! 🙂 Persze vannak néha anomáliák az időjárásban (pl. áprilisi hó), de szerencsére ez a nyár eddig elég igazinak tűnik. 🙂 És Eszter pozitív életszemlélete minden időjárásban napfényt hoz az olvasói életébe. 🙂

És melyik az abszolút kedvencem a hónapban? Nehéz választani, de talán a dinnyés. 🙂 Pozitív bejegyzés a kedvenc gyümölcsömről, az enyémhez hasonló gondolatokkal. Kell ennél több? 🙂

Korábbi kedvenceim:

Reklámok
Az én kedvenc bloggerem – 2017. június

Az én kedvenc bloggerem – 2017. június” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nagyon köszönöm Andris, hogy megint én lettem a kedvenc bloggered.
    Nekem is kedves a dinnyés cikk, és legalább már azt is tudom, hogy hogyan vegyek jó dinnyét!
    Azon gondolkoztam, hogy vajon miért csak mostanában lett trend szidni a nyarat. Régen, gyerekkoromban soha senkinek nem volt vele problémája, teljesen átlagos tény volt, hogy nyár van és kész. Most pedig már előre ráparáznak az emberek az esetleges hőségriadókra és rosszullétekre. Talán csak azon múlik minden, azért panaszkodunk annyit, mert meg sem próbáljuk élvezni valaminek a jó oldalát, azonban kapásból fel tudjuk sorolni a hátrányait. Szomorú…
    Szeretnék látni egy bejegyzést tőled, ami arról szól, hogy az emberek vajon miért változtak ennyit az évek alatt? Miért mások most, mint a ’90es években? Mi volt jobb akkor és mi jobb most?
    Köszi még egyszer! 🙂

    Kedvelik 1 személy

  2. MA szerint:

    “vajon miért változtak ennyit az évek alatt? Miért mások most, mint a ’90es években? Mi volt jobb akkor és mi jobb most?” – Nehéz kérdések, de ha lesz ötletem, akkor megírom a bejegyzést. Még nekem is rá kell jönnöm! 🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

