Az én kedvenc bloggerem – 2017. március

Most először van olyan, hogy hónap közben változott, ki a kedvencem, ezért most időrendben olvashatjátok a történetet. Remélem, hogy e havi házigazdánk, Astrid és a játék főszervezője, Erika sem neheztel meg rám ezért.

A történet végén most is megmondom, ki lett márciusban az én kedvenc bloggerem.

Erika Zs fényképe.

Az első kedvencem egy idézet volt. Egy közepesen jól sikerült blogbejegyzésben találtam, de az idézet annyira tetszik, és annyira igaz, hogy nagyon felhúzta a történet színvonalát, egészen a kedvenceim közé. Kár, hogy a bejegyzés szerzője elhatárolódik ettől az idézettől. De én azért ide írom az idézetet. (Szerző: Czakó Dorina, blog címe: And the yellow cab, bejegyzés címe: Irigység, bejegyzés dátuma: 2017.03.12.) Az idézet pedig így szól:

“Onnan fogod tudni, hogy jó vagy,

hogy nem találsz senkit,

akinek a helyében lennél!”

Ez nagyon igaz. Mert ameddig mások helyében lennék, addig nem vagyok elég jó magamnak. Ha elégedett vagyok, tehát elég jó vagyok legalább magamnak, akkor már nem lennék mások helyében, nem valaki más szeretnék lenni, hanem úgy fogadom el magamat, ahogy vagyok, és úgy fogadom el a helyzetet és az életemet, ahogy van. Ha el tudom fogadni magamat, akkor már elég jó vagyok, legalább magamnak. Ezért teljes mértékben igaz ez az idézet, és előre viszi az embereket. Nagyon motiváló, és segít elérni a céljainkat. És azt is megmutatja, ha elértem a célt, mert akkor már nem lennék mások helyében, hanem elégedett vagyok magammal.

Aztán néhány nap múlva találtam egy másik bejegyzést. Amúgy is azon gondolkoztam már egy ideje, hogy ezt a blogot díjazni kellene ebben a játékban. (A bejegyzés címe: Egy nap magammal, bejegyzés dátuma: 2017.03.18., szerzője: Á.) Ez a bejegyzés látszólag semmi különösről nem szól, csak egy egyedül, offline töltött napról. Mások hatásainak kizárására tett kísérletről. A szerzője sem akarja megváltani a világot, csak szerényen leírja az élményeit. Mégis úgy érzem, hogy ez a bejegyzés példát mutat. Jó példát arra, hogyan lehet feltöltődni, kikapcsolódni, és egy napig önzés nélkül csak magunkkal foglalkozni és jól érezni magunkat. Azt hiszem, erre mindenkinek szüksége van néha. De a blog többi bejegyzését is érdemes elolvasni. 🙂

Persze más bejegyzések is nagy hatással voltak rám márciusban, pl. Fórizs Krisztián 2 szerelmes levele (ami egyrészt nagy bátorság, főleg így nyilvánosan, másrészt tetszik ez a forma, mert már alig használja valaki) a SzívrohamGyár blogban március 9-éről és 16-áról (úgy látszik, csütörtökön születnek a levelek, de remélem, hogy a szerzőjük nem mond csütörtököt velük 🙂 ), vagy Kristóf Eszter sorozata a nagyszülőkről, dédszülőkről, ami februárban kezdődött a Napi Kincsek Tárháza blogban, és márciusra is átnyúlik, sőt, az utolsó rész talán már csak áprilisban jelenik meg (a legutóbbi rész a sorozat utolsó előtti bejegyzése, de linkelve vannak benne az előzők is), de amikor Erika e-mailjét megkaptam, hogy írjak bejegyzést a márciusi kedvencemről, akkor mégis az Azon gondolkoztam című blog Egy nap magammal című bejegyzését éreztem az igazi márciusi kedvencemnek. És mire lezárult a március, az is maradt. 🙂

Március havi kedvencem tehát az Egy nap magammal című bejegyzés Á. blogjából, az Azon gondolkoztam című blogból. Érdemes elolvasni! 🙂

Régebbi kedvenceim:

 

Az én kedvenc bloggerem – 2017. március

Az én kedvenc bloggerem – 2017. március” bejegyzéshez 3ozzászólás

Hozzászólás